Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Czy można i jak można anulować zamówienie?

Klient ma prawo do anulowania zamówienia. W tym celu należy zadzwonić do sklepu albo napisać wiadomość e-mail, przy czym należy podać numer zamówienia.

Czy można śledzić gdzie znajduje się przesyłka?

Jest taka możliwość po wydaniu paczki kurierowi. Następnie klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą numer listu przewozowego swojej paczki.

Czy można zwrócić zakupiony towar?

Klient, ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że produkt nie nosi śladów użytkowania i nie został w żaden sposób zniszczony, porysowany, czy pozbawiony naklejek ochronnych. Towar łącznie z oryginałem paragonu oraz kartą gwarancyjną należy odesłać na adres naszej firmy. W przypadku faktury VAT zostanie wystawiona korekta. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.  W przypadku zaginięcia zwracanej paczki, odpowiedzialność za jej losy ponosi klient.

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie ma takiej możliwości. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż internetową.

Czy złożone zamówienie zostanie potwierdzone?

Zamówienia, wszystkie bez wyjątku, są potwierdzane automatycznie wiadomością e-mail, którą klient otrzyma na podany w formularzu (tzw. koszyczku) zamówienia adres mailowy. W przypadku zamówień telefonicznych, za akceptację i potwierdzenie zamówienia uznaje się samą chęć złożenia zamówienia i odebranie zamówienia przez pracownika sklepu.

Jak można zapłacić za zakupiony towar?

Aby zakupy w naszym sklepie były dla Państwa wygodne i bezpieczne oferujemy kilka możliwości zapłaty za wybrany zegarek. Mogą Państwo zamówienie opłacić „przy odbiorze”, przekazując gotówkę kurierowi, który dostarcza zegarek lub przelewem tradycyjnym – dokonując bezpośredniego przelewu na nasz rachunek bankowy. Nasz sklep udostępnia również tzw. „szybkie płatności” poprzez system przelewy24.pl.

Gdzie można przelać pieniądze za zamówiony towar?

Przelew można złożyć na konto

60 1090 1216 0000 0001 1464 9544

 

Dane do przelewu:

Vaco System Grzegorz Siepielski

ul. Łąkowa 11, 62-402 Ostrowite

 

W tytule przelewu prosimy o wpisanie:

– nr zamówienia, który znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie.

Kiedy można złożyć zamówienie?

Można składać zamówienia codziennie przez 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Kiedy zostaną mi zwrócone pieniądze po zwróceniu zegarka?

Klient otrzyma zwrot wpłaconej wartości na podane przez siebie konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zegarka przez sklep. Z reguły dokonujemy zwrotu płatności zaraz po otrzymaniu zegarka.

Czy zakupy w sklepie wymagają rejestracji ?

Nie ma potrzeby zakładania konta aby dokonać zakupu. Wystarczy jedynie dodać zegarek do koszyka, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami.

W jaki sposób są dostarczane produkty

Produky w naszym sklepie dostarczane są przesyłkami kurierskimi DHL, DPD oraz InPost. Wysyłka towaru gratis następuje, gdy kwota przewyższa 300zł.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zazwyczaj termin realizacji wynosi około 2 dni roboczych. Zamówienia złożone do godziny 10:00 zazwyczaj wysyłamy tego samego dnia.